Lugnet efter stormen

Efter att ha haft alldeles för mycket att göra under ett par månader är det mesta brådskande nu avklarat. I samband med Göteborgsresan kunde jag bocka av ett par saker och nu är det bara ett par saker kvar som har deadline innan jul. Sista mötet som är inbokat är onsdagseftermiddag, så med lite tur kan jag kanske till och med gå hem tidigare på torsdag (har tagit semester fr.o.m. fredag). Innan dess får jag njuta av ett par stressfria arbetsdagar och försöka komma ner i varv innan julhelgen är här.

Under helgen som varit har jag också försökt slappna av ordentligt. Jag har tränat med en vän, besökt Musikhjälpen en sväng, ätit middag hos svärmor, shoppat julklappar, julbakat, haft besök av min bror… Vi har hunnit med massa roliga saker, när jag tänker efter. En helt jobbfri helg där allt fokus har kunnat vara på att slappna av och göra saker för nöjes skull. Sådana helger behövs.

Jag har myst en hel del med denna tös också!