Uppdatering från julmyset
Vi har haft en otroligt mysig jul och en härlig nyårshelg. Dagarna fylls av mys och träning tillsammans med nära och kära. I mellandagarna åkte vi upp till min familj i Norrbotten och under nyårshelgen har vi haft besök från Uppsala. Nyårsafton firades hemma hos oss med en god tapasmiddag och trevligt sällskap.
 
 
 
Jag är ledig även den här veckan, vilket är väldigt skönt. Våra nyårsgäster åkte hem måndagskväll, så jag har haft två dagar på mig att träna och fixa saker inför bröllopet. När vi var uppe hos mina föräldrar fick jag med mig ett par skidor hem och har börjat skidträningen inför första delen av Nymanklassikern - ett 4-milslopp på skidor. Det går av stapeln den 18e februari och innan dess ska jag ha 20 mil i benen. Efter en vecka är jag uppe i drygt tre mil, men det  kommer att gå utmärkt att skrapa ihop de mil som behövs i och med att sträckorna jag åker kommer att utökas. Jag har kört tre pass på 7-7,5 km och idag körde jag första milsrundan. Snart ökar jag på och kör ett par tvåmilspass.
 
 
 
När det gäller bröllopsplaneringen har vi kickat igång med den igen efter att haft en lugn period på den fronten. Vi förberedde och planerade väldigt mycket i september och oktober, eftersom jag visste att jag skulle ha mycket på jobbet i november och december. Nu har vi börjat prata med florister, frisörer och skräddare för att boka in möten. Igår beställde vi även våra inbjudningskort! Vi bestämde oss tidigt för att skicka ut inbjudan i januari, efter att julstressen lagt sig.
 
För någon vecka sedan bokade vi vår första bröllopsresa (som sker i direkt anslutning till bröllopet) och idag ska vi fixa flygbiljetter till vår "riktiga" bröllopsresa som sker ett halvår efter bröllopet. Lite krångligt det där med att boka biljetter när vi kommer att ha andra efternamn när vi reser. Framför allt eftersom resan är till USA, där de är väldigt noga med sådant. Men nu har vi pratat med flygbolaget och fått bekräftat hur vi ska göra i bokningen! Allt känns så otroligt roligt och spännande!