Julbrunch
 
I lördags fick vi till våran första riktiga julbrunch hemma. Varje lördagsförmiddag spenderar jag på gymmet. Först en timmes styrketräning, sedan en timmes spinning. Det är nog min fastaste punkt i träningsveckan och har varit det väldigt länge! Det enda som kan rubba traditionen är om vi är bortresta.
Efter ett svettigt spinningpass är det fantastiskt att få landa hemma med en god brunch tillsammans. Saffransgröt har jag ju gjort lite då och då under senaste veckorna, men i lördags blev det även pepparkaksknäcke och kanelkaffe. Rasmus åt samma sak, men hade även julskinka på sina knäckebröd. Jag som inte äter kött nöjde mig gott och väl med smör och ost på mina!
 
#1 - Liw

Ser mumsigt ut. Men vad är det du har på saffransgröten? Är det hallon och vit choklad? ;)

Svar: Det är hallon och kokosflakes! Supergott! :)
drlandby.blogg.se

#2 - Christer Holm

Det ser redigt gott ut :)