Förlovningsfest
De senaste veckorna har varit rätt galna jobbmässigt. Jag har haft lite för mycket att göra och även om jag försökt att bara jobba 50-60 timmar per vecka (trots att jag hade behövt jobba 200% för att vara helt i fas) så går det lätt ut över andra delar i livet.
I lördags fick jag en välbehövlig paus från allt jobb. Efter att ha panikstädat (i stressiga jobbperioder blir det mest bara dammsugning och dammtorkning, så nu fanns det en del att ta tag i) kom först min syster med sambo upp från Stockholm och därefter dök allt fler gäster upp. Vi hade förlovningsfest!  Vi är bra på att hitta tillfällen att fira och älskar att ställa till med fest. Några gånger per år brukar vi dra ihop vänner från alla våra olika umgängeskretsar och vid det här laget har många börjat lära känna varandra och tycks trivas i varandras sällskap, vilket ju bådar gott inför bröllopet. Vi hade en jättetrevlig kväll!
 
Eftersom det var thanksgiving-helgen valde vi att ha vitt, blått och rött som färgtema och klädkod på festen.
 
Nu har jag börjat kunna bocka av saker på att-göra-listan på jobbet också, så snart är jag tillbaka till att 'bara' jobba heltid. Då kommer jag även kunna bli lite mer aktiv här.